کتاب استایلینگ( ایجاد یک استایل ، مد یا تصویر )

مشخصات:
نویسنده

مترجم

ناشر

موضوع

طراحی مد و لباس

سال انتشار

1400

نوبت چاپ

چاپ سوم

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز

تعداد صفحه

166

شابک

9786007285275

گروه سنی

بزرگسال

توضیحات کتاب:

کتاب استایلینگ ( ایجاد یک استایل ، مد یا تصویر ) اثر ژاکلین مک اسی و کلر باکلی به ترجمه ملیحه ملائی توسط انتشارات جمال هنر منتشر شد است .

به بیان ساده یک استایلیست مد مسئول انتخاب لباس و ظاهر است. در بیشتر مواقع مسئولیتی فرا تر از آن برای بیان و برقراری ارتباط با ایده ،روند و تم لباس به عهده دارد .

ماهیت شغل استایلیست با حیطه خاصی که در آن فعالیت می کند پیوند نزدیکی دارد . برخی از استایلیست ها تنها در یک زمینه مشغول به کار هستند . در حالی که سایر همکارانشان در زمینه های گوناگون به فعالیت می پردازند .  برخی از آن ها به صورت دائمی با مجله ،استودیو یا شرکتی همکاری می کنند . بعضی دیگر در مقام استایلیستی مستقل کار می کنند . از این گذشته ، انرژی که استایلیست برای پروژه های مختلف سر میکند به طور چشم گیری با هم متفاوت است . ممکن است استایلیستی که برای مجله یا روزنامه کار می کند مسئول خلق اثری با ظرافت ویژه باشد و به خودی خود نظارت بیشتری بر پروژه خواهد داشت .

از سوی دیگر استایلیستی که برای کمپین تبلیغاتی کار می کند احتمالا عضوی از گروه های بزرگ است . که تسلیم مشتری و قوانین کاری خواهد بود .

در کتاب استایلینگ بیان می شود علاوه بر عکاس ، استایلیست ، عضو مهمی از عوامل عکسبرداری است . که در بیشتر اوقات برنامه ریزی روند عکاسی در حوزه ی اختیارات و مسئولیت استایلیست ها است . برخی از استایلیست ها ممکن است مکانی مناسب برای عکسبرداری پیدا کنند و مدل های عکاسی را پیدا کنند . یا به هدایت پروژه های عکاسی بپردازند .

علاوه بر این مسئولیت مدل ها در روز عکاسی بر عهده آنان است و به طور کلی تضمین می کنند که اقدامات به درستی انجام شوند . اکثر مواقع ، استایلیست مسئول تهیه لباس ،لوازم جانبی و وسایل  برای عکسبرداری است . آنچه که بیان شد توضیحاتی مقدماتی از وظایف استایلیست است .


بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه برای “کتاب استایلینگ( ایجاد یک استایل ، مد یا تصویر )”

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 14 =