کتاب چگونه یک طراح مد حرفه ای شویم – کاترین هاگن – آرزو ترک زبان – فکر نو

مشخصات:
نویسنده

مترجم

ناشر

موضوع

طراحی مد

سال انتشار

1402

نوبت چاپ

چاپ اول

قطع

رحلی

نوع جلد

شومیز

تعداد صفحه

580

شابک

9786229477656

گروه سنی

بزرگسال

توضیحات کتاب:

کتاب چگونه یک طراح مد حرفه ای شویم اثر کاترین هاگن و به مترجمی آرزو ترک زبان توسط انتشارات فکر نو به منتشر شد است .

طراحان انسان هایی حیرت برانگیز و خلاق هستند. که میتوانند با روش های نو و جالبی که در سر دارند ، از دریچه لباس ، هویت خلق کنند . طراحی ابزاری است که طرذاح به کمک آن ایده های خود را در زمینه مد و لباس با تیم الگو سازان ، تولید کنندگان ، فروشندگان و گروه اجرایی در میان می گذارد . به کمک  طراحی می توان کسانی را که ایده های مربوطه را به جهان معرفی می کنند . مثل مطبوعات ، فروشگاه های خریدار ، حامیان و سایرین را به خود جذب کرد . از سوی دیگر طراحی ضعیف ممکن است این روند ارتباطی را مختل کند . طراح می داند که چه ابده معرکه ای در سر دارد اما بدون طراحی مناسب ، هیچ شخص دیگری نمی تواند آن را متصور شود .

طراحانی که بتوانند ارتباط بصری ایجاد کنند ، از مزیت بزرگی در دنیای کار برخوردار هستند . از آنجا که عاشق طراحی فیگور انسان هستم خیلی دوست دارم ان هیجان و موفقیت را در قالب مهارتی موثر به دیگران منتقل کنم .

با تغییر فصل ها و ترند ها ، چهره ، آریش و مدل مو نیز دستخوش تغییر می شود و این اهمیت بسیاری دارد . چرا که باعث خلق به روز ترین بازنمودی گردد . بنابراین این کتاب نه فقط به مسئله طراحی به نکات استایل سازی که موجب تازه سازی ظاهر می پردازد .

هنر جویان معمولا نگران این هستند که نمی توانند . قول می دهم که هر کسی در مسیر یاد بگیرد و اما طبق تجربش را سر لوحه قرار دهد  می تواند ارتباطی بین ذهن و دستش ایجاد کند تا آنچه در ذهن می پروراند را به صورت دقیق و  در قالب یک استایل درآورد .

علاقمندان طراحی لباس و استایل و همچنین هنر آموزان این رشته می تواننی از این اثر بهره ببرند .


بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه برای “کتاب چگونه یک طراح مد حرفه ای شویم – کاترین هاگن – آرزو ترک زبان – فکر نو”

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + 14 =